Tworzenie profesjonalnych stron internetowych

Specjalizujemy się w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i każdy projekt wyceniamy w oparciu o analizę potrzeb i nakład prac potrzebny do wykonania strony spełniającej najwyższe standardy.

Poniżej prezentujemy stosowany przez nas, sprawdzony w praktyce proces tworzenia strony.

1. STRATEGIA

  • Określenie celów strony. Sprzedaż, wizerunek, pozyskiwanie kontaktów lub łącznie.
  • Zdefiniowanie grupy docelowej w oparciu o model biznesowy Klienta.
  • Badanie konkurencji i otoczenia biznesowego Klienta.
  • Określenie fraz, po których użytkownicy szukają oferty Klienta.

2. UX – Architektura informacji

  • Określenie UVP (Unique Value Proposition).
  • Planowanie ścieżki klienta w tym umieszczenie elementów CTA (Call To Action).
  • Content Strategy: Treści tekstowe, ilustracje, wideo.
  • Dodatkowe funkcjonalności: integracje, kalkulatory, dedykowane narzędzia.

3. PROJEKT GRAFICZNY

  • Dwa indywidualne projekty w oparciu o identyfikację wizualną do wyboru.
  • Określenie kolorystyki w oparciu o psychologię kolorów.
  • Wykonanie ilustracji oraz unikalnych elementów wyróżniających.
  • Wykonanie projektów dla poszczególnych urządzeń (Responsive Web Design).

4. COPYWRITING

  • Opracowanie tekstów potrzebnych do strony.
  • Opracowanie nagłówków oraz elementów CTA (Call to Action).
  • Redakcja tekstów powierzonych od Klienta.
  • Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek (SEO Copywriting).

5. PROGRAMOWANIE

  • Instalacja systemu CMS, umożliwiającego niezależne zarządzanie treściami.
  • Wdrożenie zaprojektowanych układów graficznych.
  • Przystosowanie strony dla urządzeń mobilnych (Smartfony, tablety).
  • Optymalizacja stromy pod kątem wyszukiwarek (SEO).

6. TESTY I PUBLIKACJA

  • Testowanie strony na wielu urządzeniach i przeglądarkach.
  • Publikacja strony na serwerze wskazanym przez Klienta.
  • Wdrożenie narzędzi analitycznych (Google Analytics, Optimizely i.t.p.)
  • Podpisanie protokołu odbioru strony.

7. POZYSKIWANIE RUCHU (OPCJONALNIE)

  • SEM – kampanie reklamowe Google AdWords (Posiadamy status Google Partner).
  • SEO – pozycjonowanie strony na wybrane słowa kluczowe.
  • Email Marketing – docieranie do potencjalnych odbiorców za pomocą poczty elektronicznej.
  • ePR/Social Media – budowanie zasięgu i wizerunku marki.

8. ANALIZA I ROZWóJ

  • Analiza odwiedzin strony: źródła, przepływy, skuteczność.
  • Wdrożenie Marketing Automation.
  • Testy A/B weryfikujące założenia projektowe i nowe hipotezy.
  • Badanie zachowań użytkowników (Heat Maps/Click Maps).
  • Audyt strony internetowej z UX Profit