Yonelle

Luksusowe kosmetyki

YONELLE to marka luksusowych kosmetyków stworzona przez Jolantę Zwolińską, kreatorkę marek Dermika i Soraya. Jej nowy pomysł na sukces to kosmetyki dla kobiet dojrzałych. Dynamiczny rozwój marki wymaga nowoczesnej, funkcjonalnej strony internetowej. Tu pojawia się Jeden.pl.

yonelle.pl

CELE STRONY

Nasze zadanie to stworzenie całkiem nowego serwisu, który realizuje dwa cele. Po pierwsze wizerunkowy, informacje o firmie, jej filozofii i produktach wraz z wynikami badań i potwierdzeniem skuteczności oferowanych przez firmę produktów.

Po drugie sprzedażowy, czyli zintegrowany system
e-commerce, umożliwiający zakupy bezpośrednio u producenta.

PREZENTACJA MARKI

Dla zbudowania zaufania do marki kluczowa jest odpowiednia prezentacja firmy. Położyliśmy nacisk na pokazanie założycielek i ich doświadczenia w branży, które jest gwarantem sukcesu.

Dodatkowymi elementami, budującymi wiarygodność, są informacje o publikacjach na temat marki, aktualności z życia firmy i nagrody. Dzięki takiemu układowi użytkownik w łatwy sposób może się przekonać, że firma działa aktywnie i jest nastawiona na stały rozwój.

WSPARCIE DECYZJI ZAKUPOWEJ

Dla osób, mających pierwszy kontakt z nowym produktem, ważne jest wsparcie decyzji zakupowej poprzez zapewnienie dodatkowych informacji. Po pierwsze opinie klientek, czyli użytkowników,  z którymi osoba odwiedzająca stronę może się identyfikować.

Po drugie informacje o wynikach niezależnych badań, świadczących o skuteczności produktu, co pełni rolę weryfikacji u autorytetu. W ten sposób wspieramy decyzję z dwóch stron.

PREZENTACJA PRODUKTU
I E-COMMERCE

Wrażenia wizualne są silnym bodźcem dla użytkowników. Informacje o produkcie prezentowane są w prosty i czytelny sposób. Dodatkowo na karcie produktu zostały wykorzystane filmy wideo, prezentujące sposób użycia poszczególnych kosmetyków. Prezentacja produktów na stronie jest odzwierciedleniem tego, jak wyglądają one w rzeczywistości – prosta, subtelna forma, gdzie główną rolę odgrywa estetyka.

W sklep internetowym zastosowaliśmy maksymalnie uproszczony proces zakupowy, włączając jednocześnie możliwość przeprowadzania akcji promocyjnych. Na przykład przy zakupach powyżej danej kwoty do koszyka dodawany jest automatycznie produkt w prezencie. Użytkownicy mają możliwość założenia konta i śledzenia statusu zamówień.

MARKETING AUTOMATION

Osoby, dokonujące zakupów, zostają automatycznie dodane do bazy danych klientów (warunkiem jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych). Po dokonanych zakupach, użytkownik otrzymuje zaplanowane, zautomatyzowane wiadomości e-mail, które przypominają o zakupach oraz informują o akcjach specjalnych przeprowadzanych w sklepie internetowym. Osobna ścieżka jest dedykowana osobom, które zapisały się do newslettera.

DZIAŁANIA REKLAMOWE

W ramach współpracy prowadzimy działania reklamowe w internecie, które mają na celu poszerzenie zasięgu marki. Działania opierają się między innymi na kampaniach remarketingowych, reklamach w wyszukiwarce oraz w serwisie Facebook.

Nasza współpraca przebiega profesjonalnie i sprawnie. Szczególnie doceniamy zaangażowanie i elastyczność całego zespołu agencji.
Z przyjemnością rekomenduję Jeden.pl jako sprawdzonego partnera w biznesie.

Katarzyna Tekień-Dźwierżyńska
Dyrektor Marketingu YONELLE