Satin Podologia

Gabinety podologiczne w Warszawie

Firma Satin jest prekursorem podologii w Polsce od 2006 roku.
W ramach działalności prowadzi dwa gabinety podologiczne w Warszawie, które cieszą się znakomitą opinią.

Naszym zadaniem było stworzenie strony i komunikacji, która wykorzystuje potencjał firmy i pokazuje korzyści dla pacjenta, wynikające z wyboru Satin.

Równocześnie opracowaliśmy strategię promocji strony w internecie tak, aby pozycja lidera w branży miała swoje odzwierciedlenie w sieci.

satin.pl

CELE i ŚRODKI

Celem strony jest przekonanie jak największej liczby osób, aby skorzystały z usług gabinetu. Aby to osiągnąć, postanowiliśmy wyeksponować atuty firmy oraz zbudować strukturę strony według potrzeb użytkowników. Poszczególne działy zostały nazwane według nazw problemów, których użytkownicy szukają w Google. Dzięki temu pozycje strony w Google automatycznie wzrosły.

Stworzyliśmy prezentację specjalistów pracujących w Satin, aby podnieść wiarygodność gabinetów. Dodatkowo przygotowaliśmy stronę kontaktową, aby umożliwić użytkownikom skorzystanie z różnych form kontaktu. Umieściliśmy też zdjęcia pracowników recepcji, co również przyczynia się do wzrostu zaufania klientów.

SPECJALNE IKONY

Chcąc być dla klientów specjalistycznym źródłem wiedzy, do każdego opisu przypadku dołączone zostały m.in. przyczyny powstawania, prognoza podologiczna czy czas terapii.

Dodatkowo dzięki zastosowaniu specjalnie zaprojektowanych dla strony Satin ikon, wzmocniliśmy efekt profesjonalizmu. Każdy problem, który dotyka pacjenta jest nie tylko dokładnie opisany, ale także zilustrowany, dzięki czemu użytkownik od razu widzi, że dobrze trafił.

WIZERUNEK I ZAUFANIE

Dedykowane zdjęcia wykonane podczas zorganizowanej w firmie sesji kształtują jej wizerunek oraz zwiększają poziom zaufania. Sylwetki i zdjęcia poszczególnych podologów podnoszą wiarygodność firmy i przekonują do skorzystania z jej usług.

WZROST WIZYT Z GOOGLE

235,02%

WZROST LICZBY NOWYCH KLIENÓW

170,89%

(Porównanie danych z lipca 2014 do lipca 2013)

WYNIKI

Dzięki i strukturze strony, zoptymalizowanej pod kątem SEO oraz przeprowadzonym działaniom, które miały na celu podniesienie pozycji w Google, ruch na stronie pozyskany z darmowych wyników wyszukiwania w lipcu 2014 był o 235,02% wyższy niż w lipcu 2013.

Treść strony, która przede wszystkim ma zaspokoić ciekawość użytkowników i przekonać ich do zapisania się na wizytę jest kluczowa dla osiągnięcia wyniku takiego jak w przypadku Satin. Porównanie lipca 2014 do lipca 2013 to wzrost o 170,89%.

Przygotowany projekt nowej strony internetowej, optymalizacja i obsługa dedykowanego
bloga dla naszych pacjentów, sprawiła, że z miesiąca na miesiąc trafia do nas coraz więcej nowych osób,
którzy znaleźli nas właśnie dzięki działaniom prowadzonym w sieci.

Dzięki współpracy z Zespołem Jeden.pl nasza firma stale się rozwija. Bardzo im za to dziękujemy.
Mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę .

Ewa Bielecka
Właściciel Satin SGK