Perino

Producent mrożonych makaronów

PERINO to firma specjalizująca się w produkcji „pasta fresca” – świeżych, głęboko mrożonych makaronów o włoskiej tradycji i niepowtarzalnym smaku.

Naszym zadaniem było stworzenie strony internetowej oraz pomoc w zbudowaniu wizerunku firmy w interncie.

perino.pl

PROJEKT GRAFICZNY

W odpowiedzi na oczekiwana Klienta względem wyglądu strony oraz po określeniu jej pożądanych funkcjonalności, przygotowaliśmy projekt graficzny w szerokości layout’u 1000px.

Przygotowany projekt graficzny został następnie wdrożony 1:1 na serwerze Klienta.

Katalog sklepowy

Oferta firmy Perino jest kierowana tylko dla firm z branży HoReCa – do hoteli, restauracji czy firm cateringowych, które chcą zaproponować swoim klientom dania o wyjątkowym smaku. Produktów nie można kupić na własny, domowy użytek. Z tego powodu wyłączyliśmy funkcję dokonywania zakupów, pozostawiając jednocześnie klasyczny układ sklepu internetowego. Tym samym klienci zachęcani są do bezpośredniego kontaktu z firmą, która również oferuje im możliwość realizacji indywidualnych pomysłów.

Obsługa PR

Dzięki przeprowadzonym działaniom pr-owym informacje o firmie Perino ukazały się na najważniejszych portalach branżowych oraz w prasie. O firmie pisali m.in.: Portal spożywczy, magazyn Restauracja i Food Service, Handel w Polsce, Dobra Marka, Brand news, Food forum czy money.pl.

Dzięki tym działaniom firma zaistniała w świadomości zarówno dziennikarzy, jak i swojej grupy docelowej.

Kreacje displayowe

W ramach współpracy z firmą Perino, prowadziliśmy stałe działania marketingowe, mające na celu pozyskanie nowych klientów, w tym kampanie AdWords przy pomocy linków sponsorowanych oraz w sieci reklamowej Google.

Tworzyliśmy również banery reklamowe, których celem było zarówno budowanie świadomości marki, jak i pozyskiwanie nowych leadów.

Nowy wygląd

Strona internetowa Perino tworzy unikalny wizerunek firmy zarówno jako producenta, jak i pasjonata makaronów. Opisana historia i filozofia firmy w połączeniu z klasycznym wyglądem sklepu internetowego, jest dla użytkowników strony informacją, że podstawą pracy i sekretem wysokiej jakości produktów Perino jest ich pasja oraz włoska tradycja i historia.

Budowanie wizerunku

Nawiązane relacje z dziennikarzami owocowały również późniejszym kontaktem mediów, które, widząc w firmie Perino eksperta z branży, zwracały się z prośbą o wywiad czy wypowiedź w danym temacie. Zbudowany w ten sposób wizerunek marki stanowi trwałe i silne wsparcie wszelkich dalszych działań marketingowych firmy Perino.