Kerpro

Dystrybutor podologiczny

W Polsce znajdują się setki gabinetów podologiczny i tysiące salonów kosmetycznych. To do nich kierowana jest oferta firmy. Kerpro dostarcza pełen asortyment wyposażenia, narzędzi oraz kosmetyków podologicznych i kosmetologicznych.

Naszym zadaniem było wdrożenie sklepu internetowego, mającego największą ofertę na rynku podologicznym.

www.kerpro.pl

Projekt funkcjonalny

Punktem wyjścia dla stworzenia sklepu internetowego Kerpo było przygotowanie projektu strony w formie makiety. Dzięki temu, jeszcze przed rozpoczęciem pracy grafików i programistów, klient wiedział, jak będzie wyglądać funkcjonalność sklepu tj.  zarówno układ menu, jak i poszczególnych elementów na stronie.

Projekt graficzny

Na bazie wcześniej przygotowanej makiety stworzyliśmy graficzną wizualizację strony, prezentującą jej przyszły wygląd. Przygotowany projekt graficzny uwzględnił także responsywność strony, ukazując układ treści na różnego rodzaju urządzeniach – desktop/tablet/smartphone.

Rebranding

W trakcie prac nad projektem graficznego podjęto decyzję o rebrandingu, która podyktowana była przejęciem firmy. Wiązało się to z przeprowadzeniem nowego procesu identyfikacji wizualnej marki oraz stworzeniem nowego logo.

Nazwa Kerpro nawiązuje do dwóch słów angielskich:
Ker – care (dbać)
pro – professional (profesjonalny/fachowy)

Poza internetem

Nowa identyfikacja marki to nadanie jej zupełnie nowej tożsamości, która musi mieć odzwierciedlenie nie tylko
w działaniach online, ale również poza Internetem. Z tego powodu powstały również nowe materiały promocyjne, którymi firma Kerpro posługuje się zarówno na targach
i eventach podologicznych, jak i w codziennym kontakcie
z klientami i dostawcami.

Adaptacja strony

Przeprowadzony rebranding wiązał się bezpośrednio z potrzebą zmiany projektu graficznego sklepu. Poza oczywistymi zmianami logotypu i kolorystyki strony, zmianom uległy również niektóre kluczowe elementy strony.

Z racji tego, że firma Kerpro nie posiadała takiej historii jak poprzednia marka, niezbędne było dodanie nowych elementów na stronie, mających na celu budowanie świadomości nowej marki.

Tylko dla zalogowanych

Oferta firmy Kerpro jest kierowana tylko do specjalistów z zakresu podologii i kosmetologii.  Z tego powodu część funkcjonalności strony została zablokowana. Dostęp do niej mają tylko osoby zarejestrowane, które przeszły wcześniej proces weryfikacji. Tylko zarejestrowani specjaliści mogą poznać ceny produktów oraz wzbogacić swoją wiedzę, poprzez lekturę eksperckich artykułów z zakresu podologii przygotowanych przez zespół Kerpro.

 

System lojalnościowy

Jednym z opracowanych i przygotowanych przez nas działań, mających na celu utrzymanie obecnych klientów oraz pozyskanie nowych, był system lojalnościowy. W ramach niego nowo zarejestrowane firmy otrzymują rabat na pierwsze zakupy, zaś obecni klienci za każdy nowy zakup lub dodanie recenzji o produkcie, zbierają punkty.

Dzięki naszej współpracy wdrożyliśmy wiele ciekawych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
Dziś mnóstwo osób z całej Polski prowadzi zakupy właśnie w naszym sklepie.
Z dnia na dzień coraz więcej osób rejestruje się i poznaje naszą markę.
Razem z jeden.pl osiągnęliśmy zamierzony cel.

Bardzo dziękujemy firmie jeden.pl za pełną profesjonalizmu współpracę
i tym samym serdecznie polecamy świadczone przez nich usługi.

Marcin Bielecki
Współwłaściciel i Dyrektor Wykonawczy