Era mobilności

Od kilku lat w wypowiedziach na temat trendów technologicznych przewija się stwierdzenie „ten rok będzie należał do mobile”. Według niektórych ekspertów będzie to właśnie rok 2016 – kiedy to liczba użytkowników mobilnych przewyższy liczbę użytkowników stacjonarnych. Obserwując rynek mobile, który od kilku lat systematycznie rośnie w siłę, nie warto czekać na „rok mobile”. Trafniejszym stwierdzeniem…

Read More

Linki sponsorowane versus SEO

Aż 82% użytkowników Internetu szuka informacji o produktach i usługach w sieci[1]. Zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce jest bez wątpienia procesem wymagającym dużej wiedzy, zaangażowania i czasu. Wśród najlepszych sposobów na osiągnięcie tego celu wymienia się: linki sponsorowane (zwane inaczej kampaniami AdWords) i SEO, czyli pozycjonowanie. Działania SEO i kampanie AdWords rządzą się odrębnymi zasadami….

Read More

Dlaczego używamy WordPressa?

WordPress jest jednym z najlepiej zorganizowanych systemów do zarządzania treścią (CMS). Tym, co go wyróżnia i buduje jego stale rosnąca pozycję jest fakt, że jest on stale rozwijany przez specjalistów z całego świata. Poniżej kilka powodów, dla których WordPress skradł nasze serca. 1. Otwarte źródło WordPress jest systemem zarządzania treścią, rozpowszechnionym na licencji GNU (General…

Read More

Konferencja Partners Connect

Chlubny status Partnera Google pozwala nam nieustannie rozwijać nasze umiejętności  i dzięki temu oferować klientom te produkty i usługi, których naprawdę potrzebują. 23 października 2014 roku razem ze specjalistami Google zorganizowaliśmy konferencję „Partners Connect”. Nasze spotkanie było unikalną okazją, aby poznać szczegóły i najlepsze praktyki odnośnie reklamy internetowej, która jest jedyną formą reklamy notującą stały…

Read More

Wilk syty i owca cała – unikalny content z myślą o klientach i pozycji

18 lat temu Bill Gates napisał w swoim artykule: „Content is king”. Ciężko zliczyć, ile razy od 1996 roku hasło to zostało powtórzone – mimo jednak swojej „pełnoletności” ani trochę nie straciło na aktualności, według mnie urosło tylko w siłę. Wartościowy, unikalny content  może być bowiem prawdziwym królem sukcesu. Jak każde zwycięstwo wymaga jednak sporej…

Read More

Jak zaplanować strukturę strony?

Strona internetowa jest wizytówką firmy. Dlatego powinna być zaplanowana tak, aby użytkownik bez trudu odnalazł i zapoznał się z konkretnymi informacjami, których rzeczywiście szuka i wykonał czynności, których od niego oczekujemy. Kluczową rolę w tym procesie pełni dobrze zaplanowana struktura strony. Użytkownik myśli inaczej Najczęstszym błędem podczas planowania struktury strony jest myślenie w kategoriach „ja…

Read More

Jak budować ścieżkę klienta?

Każda strona internetowa ma jakiś cel: sprzedażowy, wizerunkowy, informacyjny etc. Aby dany cel został zrealizowany, musi zaistnieć interakcja z użytkownikiem. Nawiązaniu kontaktu z potencjalnym klientem służy właśnie ścieżka. Jak ją zaplanować, by działania przyniosły oczekiwane rezultaty? Z myślą o użytkowniku Nie ma jednej sprawdzonej recepty na to, by zaplanować idealną ścieżkę klienta. Jeśli jednak naszym…

Read More

Makieta – polisa na stronę WWW

Makieta to statyczna wersja strony w postaci schematycznego rysunku, dzięki której można m.in. zaplanować ścieżkę użytkownika, po której chcemy prowadzić go do ustalonego celu. Makieta powstaje przed pracą grafika i zaawansowanym programowaniem, co bez wątpienia pozwala zaoszczędzić czas i jednocześnie koszty całego projektu. Brak efektu niespodzianki Z pewnością wśród naszych znajomych są osoby, które wręcz…

Read More

Będzie Pan zadowolony, czyli jak wybrać wykonawcę strony

Czynna 24 godziny na dobę, bez urlopu i przerw na lunch, potrafiąca rozwiać każdą wątpliwość, a przy tym atrakcyjna wizualnie – lista wymagań co do profesjonalnej strony WWW jest dość długa. Pamiętając, że jest to jedna ze najskuteczniejszych form promocji i najlepszy kanał komunikacji z potencjalnymi klientami, warto wiedzieć, czym kierować się przy wyborze specjalistów,…

Read More